EUclaim Reviews

14.651  Uitstekend
TrustScore 4,5 uit 5

4,4

In de categorie Juridische diensten en overheid

Een review schrijven

BedrijfsactiviteitBekijk alles

Reviews4,4

14.651 in totaal


Sorteer:


Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Aanrader!

Het duurde even, maar uiteindelijk hebben ze het bedrag weten te bemachtigen. Bij elke stap wordt je goed op de hoogte gehouden en als je tussendoor een vraag hebt, wordt deze relatief snel beantwoord. Ik raad EUclaim zeker aan, mocht je recht hebben op compensatie.

Datum van ervaring: 18 mei 2024

Antwoord van EUclaim

Beste Ton. bedankt voor de positieve review! Wij vinden het belangrijk om je goed op de hoogte te houden van het verloop van de claim. Wij staan ervoor om zo transparant mogelijk te zijn en alles is te volgen in het online dossier. Veel plezier met de vergoeding! ~Henrike


Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

In Mei 2023 vlogen wij met AirMexico…

In Mei 2023 vlogen wij met AirMexico naar Puerto Vallarta, Mexico, via Mexico City. Wij zouden dezelfde avond doorvliegen naar Puerto Vallarta maar onze vlucht was in Amsterdam al 3 uur vertraagd, hierdoor misten de aansluiting in Mexico City en moesten overnachten en werden de volgende dag door gevlogen naar Puerto Vallarta.
Bij thuiskomst zelf geprobeerd een claim in te dienen maar hierop werdt niet eens gereageerd door AirMexico. Via internet in contact gekomen met EUclaim en deze wilde voor ons aan de slag. Maandelijks werden wij op de hoogte gehouden van de briefwisselingen tussen EUclaim en AirMexico, een jaar lang weigerde AirMexico de claim toe te kennen. Tot 7 dagen geleden EUclaim ons liet weten dat AirMexico de claim toekenden en het bedrag van €1200,00 had overgemaakt naar EUclaim, met de kosten van EUclaim verrekend kregen wij een bedrag van €780,00 op onze rekening overgemaakt. Zonder de hulp van EUclaim hadden wij niets gekregen of hadden we een dure advocaat moeten inschakelen. EUclaim bedankt voor jullie hulp en vastberadenheid.

Datum van ervaring: 19 mei 2024


Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Mijn tweede succes ervaring met eu…


Ik had voor tweede keer een zeer goede ervaring met EU Claim Het is eenvoudig om een claim in te dienen en onderweg, is er een goede begeleiding. De uiteindelijke afhandeling, ging vrij snel.

Datum van ervaring: 19 mei 2024

Antwoord van EUclaim

Beste Dja. Bedankt voor de positieve review. Fijn om te horen dat je de ervaring met ons als positief beoordeelt. Wij wensen je veel plezier met de vergoeding! ~Henrike


Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Correct en adequaat, dank!

Ik kwam per toeval hier terecht en ben blij dat ze iets hebben kunnen betekenen. Heel correct en best snel! Fijn dat er zoiets bestaat.. blijf het vreemd vinden dat Transavia vlucht annuleert vlak voor boarden. Veel dank in ieder geval voor de vergoeding!

Datum van ervaring: 15 mei 2024

Antwoord van EUclaim

Bedankt voor de positieve review Michele. Wij zijn ook blij dat wij de compensatie voor je hebben kunnen incasseren bij Transavia en wensen je veel plezier met de vergoeding! ~Henrike


Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fijne service

Het kan een tijdje duren, maar uiteindelijk hebben we toch geld teruggekregen. Super tevreden met deze service. Zelf nauwelijks iets hoefen doen. Altijd duidelijke communicatie

Datum van ervaring: 01 mei 2024

Antwoord van EUclaim

Bedankt voor je positieve review Naomi en Dave Stappershoef. Wij vinden het belangrijk om er alles aan te doen om je claim vergoed te krijgen. De ervaring leert dat het soms wat langer kan duren maar wij nemen graag alles uit handen. Wij wensen je veel plezier met de vergoeding! ~Henrike


Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Site is overzichtelijk en alles is…

Site is overzichtelijk en alles is gemakkelijk te uploaden. Wordt goed op de hoogte gehouden. Enige verassing was het percentage van 29% (+ vast voet van €132,-) wat ze krijgen van het bedrag wat je via ze krijgt uitgekeerd. Had iets duidelijker kunnen worden aangegeven aan de voorkant. Zal vast in de kleine lettertjes hebben gestaan.

Datum van ervaring: 15 mei 2024

Antwoord van EUclaim

Bedankt voor je positieve review Jeroen Rohaan. Wij vinden het belangrijk om je als klant goed op de hoogte te houden van het verloop van de claim. Onze kosten zijn atijd terug te vinden op onze website bij de algemene voorwaarden zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Veel plezier met de vergoeding! ~Henrike


Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Super afgehandeld

Super afgehandeld, ruim jaar geduurt maar ze hebben zich erin vastgebeten. Heel erg bedankt

Datum van ervaring: 14 mei 2024

Antwoord van EUclaim

Bedankt voor de positieve review, Conchita Lopez. Wij wensen je veel plezier met de vergoeding! ~Henrike


Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Vertrouw dit bedrijf niet

Vertrouw dit bedrijf niet! HET ZIJN OPLICHTERS!!!! Wij hadden in oktober vorig jaar een vertraging van +6 uur gehad en zouden rond de €400 euro pp terug krijgen. Na onze vakantie hadden wij een claim ingediend, wij hadden al onze formulieren ingevuld en kregen wel tot 5x toe als t niet meer is mailtjes dat we nog formulieren in moesten vullen. Vervolgens zijn wij naar Airhelp gegaan en die hebben ons verder heel goed geholpen. In de tussentijd had EUclaim via de chat/telefoon ook verteld dat er een ander bedrijf was die het overnam. En nu krijgen wij een rekening van €300 euro dat WIJ HUN MOETEN BETALEN? VOOR WAT? OMDAT JULLIE JE ZOOI NIET OP ORDE HEBBEN? We hebben onze boardingpassen/pasporten en alles zo vaak moeten sturen, ongelofelijk dat er zo slecht met persoonlijke gegevens word omgegaan. Dit bedrijf zou failliet moeten gaan.

Datum van ervaring: 20 mei 2024


Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Helemaal ok

Helemaal ok, we werden efficient door het proces feleid met een goed resultaat!

Datum van ervaring: 18 mei 2024

Antwoord van EUclaim

Bedankt voor de positieve review. Wij wensen je veel plezier met de vergoeding! ~Henrike


Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Het eindresultaat was goed

Het eindresultaat was goed, daarvoor dank! Ondanks dat er communicatie was vanuit EUClaim is het hele proces rondom het claimen zeer intransparant. Onze claim heeft 15 maanden op zich laten wachten

Datum van ervaring: 20 mei 2024

Antwoord van EUclaim

Beste Edwin Doggen. Bedankt voor je positieve review. Wij staan ervoor om zo transparant mogelijk te zijn en u goed op de hoogte te houden van het verloop van uw claim. Helaas werkt de airline niet of niet altijd mee en dat kan het proces vertragen. Wij wensen u veel plezier met uw vergoeding! ~Henrike


Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Wat geduld nodig, maar met resultaat

Het proces duurt even, maar uiteindelijk met resultaat. Helaas zijn er luchtvaartmaatschappijen die consumenten in de kou laten staan (in ons geval SWISS) terwijl je als consument o.b.v. EU-wetgeving recht hebt op een vergoeding. EU Claim is dan absoluut een uitkomst.

Datum van ervaring: 30 april 2024

Antwoord van EUclaim

Bedankt voor je positieve review, Arjan. Wij maken het helaas vaker mee dat de airline niet of niet direct meewerkt waardoor het proces langer kan duren dan gewenst. Uiteraard blijven wij volharden en willen wij er alles aan doen om je claim vergoed te krijgen. Wij wensen je veel plezier met de vergoeding! ~Henrike


Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

EUclaim, wint van de KLM.

EUclaim, heeft hun best gedaan om de claim bij kLM te vorderen, dat is gelukkig gelukt ondanks hardnekkige weerstand van KLM. De informatie voorziening hoe het proces loopt is goed, je krijgt regelmatig mails over de status.

Datum van ervaring: 02 juni 2023

Antwoord van EUclaim

Bedankt voor de positieve review Jan Hein Engel. Wij zijn blij het claimbedrag te hebben kunnen incasseren. Wij vinden het ook belangrijk om je goed op de hoogte te houden van het verloop. Wij wensen je veel plezier met de vergoeding! ~Henrike


Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Aanrader. Netjes mijn geld terug zonder problemen.

Kan niet anders zeggen dan dat ik super ben geholpen. Makkelijk systeem, waarin alles makkelijk geüpload en bijgehouden kan worden. Daarnaast kun je makkelijk inloggen en updates zien over de status van je aanvraag. 1 keer gebruik gemaakt van de berichten functie, waar ik binnen 24 uur antwoord kreeg op mijn vraag. Ben echt goed geholpen en het geld is zonder moeite toegekomen. In het begin even tijd investeren in het verzamelen van alle benodigdheden en daarna kun je het loslaten.
Werkt super! Zou het zeker aanraden!
Enige nadeel is dat ze wel een groot deel van het te ontvangen bedrag af halen, maar ook weer begrijpelijk als je verder niets meer hoeft te doen ervoor.
Goede ervaring! Ik zou het zo weer gebruiken.

Datum van ervaring: 03 mei 2024

Antwoord van EUclaim

Bedankt voor de positieve review Sophie. Fijn dat wij dit voor je hebben kunnen doen en vinden het ook erg belangrijk dat je alles kunt volgen in het online dossier. Voor een goed verloop hebben wij inderdaad documenten nodig maar vanaf dat moment gaat alles vanzelf voor je als klant en doen wij het werk voor je. Wij wensen je veel plezier met de vergoeding! ~Henrike


Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Geduld wordt beloond.

Geduld wordt beloond.
Maroc Air blijkt een moeilijke maatschappij maar ze hebben ons toch een dag vertraging vergoed.
EUclaim liet erg weinig van zich horen en heb mij wel eens afgevraagd of ze betrouwbaar waren maar het is hun toch gelukt .
Eind goed al goed.
Bedankt EUclaim

Datum van ervaring: 18 mei 2024

Antwoord van EUclaim

Beste Sieds Hiddema. Bedankt voor je positieve review. Wij vinden het altijd belangrijk om een update te geven. Indien wij niet al te vaak van ons laten horen impliceert dat dat er geen update is op dat moment echter zijn wij continu bezig met uw claim. U heeft ook alles kunnen volgen in het online dossier. Wij wensen u veel plezier met uw vergoeding! ~Henrike


Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Zelf doen moet je niet willen.

Van de dingen die je best zelf kan oplossen, maar niet zelf aan moet beginnen, staat een claim indienen in mijn top 3. Uitbesteden bespaart een hoop frustraties. En ja, daar betaal je voor, lijkt me logisch.
Euclaim reageert snel, is duidelijk, houdt je op de hoogte en alles is terug te vinden in een overzichtelijk dossier. Na 2,5 maand was duidelijk dat mijn claim gehonoreerd was. Een mooi kerstcadeautje.
Euclaim werkt gelukkig sneller dan ik met mijn review. Van mij krijgen ze 6 sterren.

Datum van ervaring: 15 december 2023

Antwoord van EUclaim

Beste Gea Verhagen. Bedankt voor je positieve review. Wij vinden het zeer belangrijk dat wij alles uit handen kunnen nemen en je nagenoeg geen omkijken hebt naar de claim. Hiervoor hebben wij het online dossier ook beschikbaar gesteld om zo het verloop op de voet te kunnen volgen. Wij zijn erg blij dat wij de claim voor je hebben kunnen incasseren en wensen je veel plezier met de vergoeding! ~Henrike


Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

De doorlooptijd van de claim was veel…

De doorlooptijd van de claim was veel te lang, bijna een jaar. Ik heb zelf verschillende keren gemaild en gebeld om informatie te verkrijgen over de stavaza. Aan de telefoon was men wat je kan noemen correct maar niet echt vriendelijk. Op basis van deze ervaring blijf ik achter met het idee dat de kosten die jullie aanrekenen niet in verhouding staan tot de inspanningen die jullie hebben geleverd.

Datum van ervaring: 14 mei 2024

Antwoord van EUclaim

Beste Margaretha Kinne. Bedankt voor uw review. Het spijt ons dat u van mening bent dat de doorlooptijd voor u lang was. Wij maken het vaker mee dat de luchtvaartmaatschapij niet of niet voldoende meewerkt en dan kan de afhandeling van een claim langer duren dan u en wij wensen. Wij houden u zo goed mogelijk op de hoogte van het verloop van een claim en transparantie en vriendelijkheid staan hoog in het vaandel bij ons. Wij hebben aanzienlijke werkzaamheden verricht en conform onze algmene voorwaarden vragen wij hier een percentage voor uiteraard. Wij wensen u veel plezier met uw vergoeding! ~Henrike


Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Bewezen deskundigheid EU Claim

EU Claim bleek duidelijk ervaring te hebben met luchtvaartmaatschappijen die proberen onder een claim uit te komen. Een particulier neemt vaak niet het risico aan een gerechtelijke procedure te beginnen, wanneer men de kans loopt voor de kosten op te draaien. EU Claim bleef volharden met de kennis dat de klant in haar/zijn recht stond. Zonder de deskundigheid van EU Claim was een succesvolle uitkomst er niet gekomen. Wij danken hen voor de geboden service.

Datum van ervaring: 10 april 2024

Antwoord van EUclaim

Beste Wim. Bedankt voor de positieve review. Helaas leert de ervaring dat luchtvaartmaatschappijen niet altijd goed of niet meewerken om een claim uit te betalen. Wij willen er dan ook alles aan doen om dit te bewerkstelligen. Wij wensen je veel plezier met de vergoeding! ~Henrike


Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Super blij

Super blij. Euclaim bijt zich erin vast en neemt geen “Nee” als antwoord. Duurde even (de airline wilde niet toegeven), maar uiteindelijk mijn geld gehad.

Datum van ervaring: 30 april 2024

Antwoord van EUclaim

Bedankt voor je positieve review, Ardjoen Bihariesingh. Wij vinden het belangrijk om vol te houden. Als een claim wettelijk bepaald toegekend moet worden dan doen wij hier alles aan om het compensatiebedrag te innen bij de airline. Wij wensen je veel plezier met de vergoeding! ~Henrike


Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Dit is de 2e keer dat wij EU claim…

Dit is de 2e keer dat wij EU claim hebben ingeschakeld en met succes. De laatste keer is het tot een rechtszaak gekomen en die hebben ze dus gewonnen. Dat traject heeft bijna 2 jaar geduurd omdat Lufthansa nergens op reageerde. Dat proces hadden wij zonder hun hulp nooit volgehouden of überhaupt ingegaan.

Datum van ervaring: 19 april 2024

Antwoord van EUclaim

Beste Roger. Bedankt voor de positieve review. Wat goed om te horen dat wij voor een tweede keer de claim voor je hebben kunnen incasseren. Helaas leert de ervaring dat het soms langer kan duren voordat de airline meewerkt maar wij doen hier dan alles aan om dit voor elkaar te krijgen. Wij wensen je veel plezier met de vergoeding! ~Henrike